سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل لینک اتوماتیک خودکار هوشمند دقیقا چیست

تبادل لینک اتوماتیک تبادل لینک اتوماتیک خودکار هوشمند دقیقا چیست و چه کنیم بک لینک خوب بگیریم؟ بعد از گذشت مدتها از بـه وجود آمدن تعاریفی همچون بک‌لینک و چیزهای دیگر در سئو? کمتر در وب فارسی معنای دقیق آنها توجه کرده ‌ایم و برخی اوقات آنها را چیزهای دیگر غلط گرفته‌ایم. یکی از این مفاهیم? بک‌لینک است که در حال حاضر تعریف آن در بین مدیران سایت‌ها و ممکن است برخی مشاورین سئو کمی با آنچه که در واقع یت هست فرق دارد.


تبادل لینک اتوماتیک خودکار هوشمند دقیقا چیست


در ابتدا? بد نیست نبعضی بـه نتیجه گـوگل در مورد جست‌وجوی What is a backlink نبعضی بیاندازیم: بک‌ لینک تبادل لینک دقیقا چیست؟ ویکی‌پدیا? منبع تعاریفی که گوگل در نتایج جست‌وجوی خود نشان می‌دهد است. ویرایشگران ویکی‌پدیا می‌گونید که بک‌لینک یک لینک خروجی از صفحه صفحه دیگر است. هرچه بک‌لینک بیشتری وبسایت شما روانه شود? سایتتان محبوب‌تر خواهد بود.


در کلام? بک‌لینک هایی که بـه صورت طبیعی بوسیله نویسنده/مدیر سایت به سایت شما یک متن و جمله مرتبط سایت شما ایجاد شده باشند بک‌لینک خوب نامیده می‌شود. این بک‌لینک ها نباید از سایت‌های اسپم بیایند? نباید تعداد لینک‌های خروجی آن سایت بسیار زیاد باشد? نباید از سایتی با اعتبار بسیار پایین که شبیه اسپم است بیاید? نباید وبسایت لینک دهنده تبادل لینک با سایت شما از نظر رابطه موضوعی بسیار غریبه باشد و فاکتورهای دیگری که مهم‌ترین آنها مسائل ذکر شده بود. چه بک‌لینک هایی ضرردار هستند


مگر می‌شود که لینکی ضرردار باشد؟ بله. هر روز بسیاری از سایت‌های اسپم جهان می‌آیند و دریافت و ایجاد لینک‌های غیرطبیعی و اسپم به نتایج بالای گوگــل می‌آیند و پس پنالایز می‌شوند! بک‌لینک‌های ضرردار آنهایی می باشند که از سایت‌های غیرمرتبط هستند ? دارای تعداد لینک‌های خروجیتبادل لینک بسیار زیادند? از سایت‌هایی با IPهایی که اسپم شناخته شده‌اند هستند ?‌ Anchor text شما را بسیار تکرار کرده ‌ اند و خودشان نیز تولید محتوا نمی‌کنند.